Friday, June 25, 2010

Buletin utama malam ini..Israil mengganas lagi. (The Dajjal Crimes)

The Dajjal Crimes

Keganasan Israil tak pernah berkesudahan. kadang-kadang aku tertanya-tanya bila Allah akan turunkan bala pada Israil dan selamatkan Palestin. mungkin Allah biarkan konflik tersebut untuk memberi peringatan kepada hambanya supaya bersatu di atas landasan yang sama iaitu akidah Islam.

aku ikuti buletin utama TV3 hari ini. Israil membedil terowong di Rafah yang selalunya digunakan untuk menyeludup bahan-bahan keperluan harian dan ubatan dari luara sempadan bagi meneruskan kelangsungan hidup selepas dikenakan sekatan haram oleh pihak israil. kenapa masyarakat palestin di hukum sebegini? adakah masyarakat Palestin menjadi bangsa yang membayar keganasan Hitler terhadap Yahudi dulu? Kenapa hitler tidak saja hapuskan terus semua baka yahudi yang ada? Saki baki yahudi yang tinggal selepas dihentam Hitler dulu yang ada cuma berapa kerat je tapi telah mendatangkan kerosakan yang amat besar terhadap dunia pada hari ini. Cuba bayangkan kalau Hitler tidak bermusuh dan membunuh kaum Yahudi dulu. Mungkin dunia ini sekarang berada di tangan Yahudi secara terang-terangan. Maknanya Allah telah berikan peringatan pada kita tentang Yahudi dari dulu lagi, cuma kita sahaja yang tidak dapat melihat dengan mata hati kita.

Jika diperhalusi kebanyakan golongan terkenal dunia yang mengeluarkan teori dan kata-kata kontroversi adalah dari bangsa yahudi. Teori paling kontroversi sepanjang zaman tulisan Charles Darwin yang menyatakan manusia berasal beruk dan tercipta dengan sendirinya tanpa pencipta sehingga kini masih menjadi pegangan sesetengah pihak terutama golongan saintis dan pemimpin bodoh eropah. Apa yang dikesalkan, teori tersebut menganjurkan undang-undang rimba iaitu yang kuat akan menang dan menindas golongan yang lemah menjadi pegangan utama golongan meterialisme dan rasisme di Eropah. ini yang menjadi punca konflik dunia yang berlarutan sehingga hari ini.

Israil dan ideologi Zionisme menggunakan pegangan ini untuk menakluk dan menjajah Palestin kerana beranggap bangsa yahudi adalah bangsa yang paling mulia dan berhak untuk memerintah dunia. Penglibatan pihak British dan US dalam mendidik Israil untuk menakluk dunia juga berasaskan pegangan yang sama. dapat dilihat betapa besar pengaruh pemikiran seorang manusia, dalam kes ini Charles Darwin terhadap perjalanan dunia hari ini.

Semakin hari semakin kejam perlakuan Israil terhadap rakyat Palestin. sebagai umat Islam kita sepatutnya membantu rakan seagama kita di Palestin. Aku tidak mampu untuk berjuang mengangkat senjata menentang Israil namun aku akan cuba untuk sebarkan ilmu tentang keganasan Israil kepada semua pembaca.

The Dajjal Crimes

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails