Sunday, October 31, 2010

Netanyahu pandu kereta paling mahal (The Dajjal Crimes)


The Dajjal Crimes

31 Oktober 2010 - Ketakutan sentiasa menyelubungi rejim Israel, itulah kata-kata yang boleh diungkapkan kepada Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu.

Berita diterbitkan oleh sebuah akhbar China "China Daily", bahawa Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu, dalam proses memandu kereta yang paling mahal dalam sejarah Israel dari model (Audi A8) mewah.

Apa keistimewaan kereta tersebut ? Nilai dari kereta - yang dianggap sebagai model terbaik dari syarikat tersebut - USD 685,000 sebelum cukai, yang dilengkapi dengan keselamatan terkini, yang diukur dengan beberapa siri kereta para pemimpin Israel selama beberapa dekad.

Dikeluarkan di Israel, jumlah kos dari kereta termasuk kesemua alat keselamatan dan USD 750 - 850,000 AS selepas cukai, dan Netanyahu dijangka akan memperolehinya sebelum akhir tahun ini.

Tambahan sistem keselamatan kereta tersebut termasuk unit sistem antena, dikawal secara elektronik untuk menanggung berat tambahan, kalis peluru dan bom tangan, sistem bekalan bebas oksigen dan memadamkan api serta merta, serta mekanisme pintu "eject" jika terkena sebarang letupan.

Sumber: PLDF | Terjemahan: Abu Mohd (Admin)

The Dajjal Crimes

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails